ОЛЕНА ДЯЧЕНКО

Олена ДЯЧЕНКО задіяна в проекті як старший експерт/консультант/дослідник та дослідник/викладач.

Олена ДЯЧЕНКО є кандидатом економічних наук, доцентом кафедри економіки та підприємництва СНАУ. Її досвід викладацької та наукової роботи становить понад 10 років, має близько 60 публікацій.

У проекті головною темою, за яку відповідає Олена ДЯЧЕНКО, є «Соціальне підприємництво», адже вона ідеально відповідає ідеальному типу викладача цього курсу. Обґрунтуванням цього є те, що вона, по-перше, володіє теоретичним апаратом: навичками, технікою та понад десятирічним педагогічним стажем, має ступінь кандидата наук. По-друге, вона є засновницею та співзасновницею кількох бізнесів, деякі з яких мають соціальний характер, тобто знає всі секрети, підводні камені та бізнес-рутину. По-третє, Олена є сертифікованим практикуючим психологом, який працює в гештальт-терапії (гуманістична, цілісна, особистісно орієнтована форма психотерапії, яка зосереджена на теперішньому житті та викликах людини, а не на заглибленні в минулий досвід). Ми вважаємо, що у поєднанні всі ці три аспекти Олени (1) Доцент із підтвердженим досвідом викладання та досліджень; 2) сама бізнес-леді та 3) традиційний психолог гештальт-терапії) створюють унікальну особистість з обґрунтованими знаннями, активною життєвою позицією та глибоким співчуттям – ідеальне поєднання для професора соціального підприємництва.

Так, у проекті EECORE Олена ДЯЧЕНКО відповідає 1) за освітній курс для магістрів «СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО», а також вона разом з Олегом ПАСЬКО та Інною ХОВРАК 2) бере участь у поглибленому сертифікатному курсі для магістрів та аспірантів «КСВ/РБК та СП» 3) разом з Олегом ПАСЬКО на тренінгу для власників, вищого керівництва та представників ММСП «КСВ/РБК для ММСП та СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО».

Олена ДЯЧЕНКО має пристойний досвід проектної діяльності, включаючи кілька проектів Erasmus+. Олена ДЯЧЕНКО має Перший сертифікат з англійської мови First certificate in English (B2 згідно CEFR, номер сертифікату 8356872), виданий Cambridge FCE test center Cambridge University (2002).