КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЄС: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВІДНОСИН БІЗНЕС-СУСПІЛЬСТВО В УКРАЇНІ – 101094100 — EECORE — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCHRSCH

Дата початку проекту: 1 жовтня 2022 року

Дата завершення проекту: 30 вересня 2025 року

Тривалість проекту: 36 місяців

Модуль просуває, поширює та просуває в Україні політику та практику ЄС у сфері корпоративної соціальної відповідальності та відповідальної ділової поведінки (CSR/RBC) та соціального підприємництва (SE) шляхом розробки двох навчальних, одного сертифікаційного курсу та двох тренінгів для різних цільових груп, проводячи дослідження, тим самим сприяючи формуванню сучасного економічного мислення серед економічних професіоналів України, що відповідає європейським культурним традиціям.

Проект передбачає наступні навчальні заходи: «CSR/RBC» (30 годин на рік, для студентів магістратури); «SE» (30 годин на рік, для магістрантів); «CSR/RBC and SE» (30 годин на рік, онлайн-сертифікат для студентів магістратури та докторантів); «Соціальна відповідальність університету (USR): ЗВО та соціальна відповідальність» (10 годин на рік, Тренінг для вищого керівництва університету); «CSR/RBC та SE для ММСП» (20 годин на рік, тренінг для власників, вищого керівництва та представників ММСП). Крім того, EECORE створить і підтримуватиме онлайн-платформу знань і базу даних бенчмаркінгу для CSR/RBC і SE, а також проводитиме дослідження (результат: 5 статей, у тому числі 1 англомовна в Scopus або Web of Science CC).

З 01.10.2022 по 30.09.2025 модуль EECORE просуває, поширює та просуває в Україні політику та практику ЄС у сфері корпоративної соціальної відповідальності та відповідальної ділової поведінки (CSR/RBC) та соціального підприємництва (SE) шляхом розробки двох навчальних, одного сертифікатного курсу та двох тренінгів для різних цільових груп, проведення досліджень, тим самим сприяючи формуванню сучасного економічного мислення серед професіоналів економіки в Україні відповідно до європейських культурних традицій.

Таким чином, наголос на CSR/RBC у ММСП (мікро-, малі та середні підприємства) та сприяння соціальному підприємництву є двома стовпами проекту, які відрізняють його від інших і демонструють вплив, який він матиме на цільові групи. Ми пожвавлюємо низовий підхід на відміну від підходу зверху-вниз і хочемо показати вплив цього руху знизу на прикладі європейського досвіду формування зв’язку бізнес-суспільство. Наш проект також корелює з процесами децентралізації, які зараз відбуваються в Україні з більшим акцентом і роллю в прийнятті рішень на нижньому рівні. CSR&RBC є чудовим інструментом, який ідеально вписується в цей наратив, оскільки Шіхі визначає його як «саморегулювання міжнародного приватного бізнесу».